Aquest dijous continuen els actes programats de Festa Major a Balaguer. Avui destaquen l'inici dels balls i concerts de l'envelat i la Carpa Jove.

Per Ràdio Balaguer
1812 visites

Avui els actes han començat amb la Missa solemne al Reial Santuari del Sant Crist, presidida per l'arquebisbe Enric Vives, una ballada de gegants i cap grossos a la plaça Mercadal, seguida d'un vermut popular i ballada de sardanes amb l'orquestra Selvatana.

Durant la tarda la festa continuarà amb un Paintball per als joves, al pati de l'escola Àngel Guimerà, a les 4 de la tarda; l'espectacle infantil '36 Polzades', al Teatre Municipal, a les 6 de la tarda; la inauguració de l'exposició "Francesc Borràs; el retrat de la mirada", a la sala d'exposicions temporals del Museu de la Noguera, a 2/4 de 8 del vespre, i el Pregó de Festa Major, a càrrec del periodista, guionista i escriptor, Francesc Canosa, a 2/4 de 9 del vespre. Recordem que en acabar el pregó, a la mateixa Sala d'Actes, es procedirà a l'entrega dels premis ZIRYAB i a la presentació de la nova JAZZ BAND de l' Escola Municipal de Música  de Balaguer.

Ja a la nit, la festa continuarà a l'envelat del pavelló amb l'orquestra Selvatana i a la Carpa Jove amb la festa 'Led Party', els grups de versions THE PINK GOATS i THE REFERENTS.

Recordem que a causa de la vaga d'ahir dimecres es van avançar alguns actes a dimarts, com per exemple la tradicional ofrena floral, mentre altres van quedar suspesos com el Ball de la Gent Gran o la Festa Led Party, amb Adrià Ortega, que com hem explicat, s'ha traslladat a avui dijous, a partir de 2/4 de 10 de la nit, a la Carpa Jove.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar