Avui comença a Balaguer una nova edició de les Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran de la Noguera

Per Ràdio Balaguer
929 visites
A les 6 d'aquesta tarda tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Balaguer la lliçó inaugural d'una nova edició de les Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran de la Noguera.  

La primera lliçó serà impartida per Mariona Sabaté Carrové, que parlarà sobre la traducció audiovisual i la subtitulació de pel·lícules.

Les Aules d'Extensió Universitària es van iniciar ara fa set anys amb l'objectiu de donar la possibilitat a les persones grans d'adquirir una determinada formació amb diferents cursos i activitats.

Les Aules d'Extensió Universitària per a la gent gran comencen avui i tindran lloc tots els dimecres durant 28 setmanes, fins al 13 de maig.

Hi participen prop  d'una setantena de persones.

El mes destacat