Banda Neon arriben acompanyats de Buhos i Mon DJ per refrescar-nos amb "El Ventilador", el seu nou single

Per Ràdio Balaguer
75 visites

Banda Neon, el grup revelació del moment que no para de sumar èxits senzill rere senzill, i Buhos, una de les bandes més emblemàtiques de l’escena musical catalana, uneixen forces per presentar “El Ventilador”.

 

En aquesta ocasió, han comptat també amb la col·laboració del ja conegudíssim i incansable Mon DJ -que ha treballat anteriorment tant amb Banda Neon com amb Buhos, i ha fet remixos per a molts dels grans noms de panorama musical català-, aportant el seu toc de màgia característic a la cançó.

 

Sumant tots aquests elements, "El Ventilador” deixa clar que és una ferma candidata a convertir-se en la cançó de l’estiu.

 

Amb una producció fresca, enganxosa i carregada d’energia, el tema parla d’un desamor viscut des d’una perspectiva optimista i despreocupada. Una cançó que recorda que ningú no mor d’amor, que la vida continua i que, quan la calor s’intensifica, potser val més relativitzar allò que ens preocupa i centrar-nos en el que realment importa.

 

Fidel a l’essència de les dues formacions, “El Ventilador” combina melodies irresistibles, una actitud positiva i un ritme contagiós que convida a cantar-la, ballar-la i convertir-la en la banda sonora dels dies més calorosos de l’any.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar