Continua el Cicle de Música Sota les Estrelles al Parc Astronòmic del Montsec, aquest proper dissabte 7 de novembre amb el cantant lleidatà Lluís Sánchez

Per Ràdio Balaguer
5 visites
Cartell
Cartell

El Parc Astronòmic del Montsec acollirà dissabte una nova sessió del cicle Música sota les Estrelles, que enguany arriba a la 16a edició. La proposta combina música en directe amb projeccions astronòmiques i observacions del cel a l’Ull del Montsec.

En aquesta ocasió, el protagonista serà el cantant lleidatà Lluís Sánchez, que tornarà al Parc Astronòmic després de la seva primera actuació l’any 2024, que va tenir una bona acollida. El guanyador de l’edició 2024 d’Eufòria oferirà l’espectacle Nit d’estrelles, en una sessió que començarà a les set del vespre.

Com la resta de concerts d’aquesta edició, la vetllada es completarà amb un tast G-Astronòmic de productes de proximitat, amb propostes dolces i salades, que tindrà lloc a les nou del vespre a la plaça de l’Harmonia.

El cicle continuarà amb la Companyia elèctrica Dharma, divendres 21 de novembre, i finalitzarà amb el duet de Meritxell i Judit Nedderman, el 12 de desembre, oferint un repertori de temàtica nadalenca. 

Les entrades es poden adquirir a través del web astromontsec.cat, a un preu de 39 euros cada concert amb el tast gastronòmic inclòs.

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar