El centre cultural de Santa Maria de Meià incorporarà un ascensor i renovarà diversos espais de l’equipament

Per Ràdio Balaguer
25 visites
Vista de la façana - Google
Vista de la façana - Google

El centre cultural de Santa Maria de Meià serà objecte d’una actuació integral per millorar-ne l’accessibilitat i adequar diferents espais de l’edifici. El projecte preveu la instal·lació d’un ascensor, la construcció d’unes noves escales exteriors i la reforma de la cuina i els banys.

Els treballs també permetran intervenir a la sala polivalent situada a la primera planta, un espai que actualment acull reunions, activitats de l’associació de dones i diferents tallers. D’aquesta manera, l’actuació busca adaptar l’equipament als diferents usos que concentra i facilitar l’accés a totes les plantes.

El projecte té un pressupost inicial de 208.286 euros i comptarà amb una aportació del PUOSC de 197.872 euros, que cobreix la major part del cost de l’actuació. La part restant anirà a càrrec dels recursos propis de l’EMD de Santa Maria de Meià.

La previsió és que les obres s’adjudiquin pròximament i que puguin començar abans d’acabar aquest any. L’actuació permetrà així actualitzar un dels equipaments de referència de la localitat i millorar-ne tant les condicions d’accessibilitat com els diferents espais destinats a activitats socials i comunitàries.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar