El Club Futbol Balaguer ultima els preparatius per al seu campus d'estiu. Es desenvoluparà del 12 de juliol al 20 d'agost als matins i s'adreça a infants nascuts entre els anys 2006 al 2016

Per Ràdio Balaguer
642 visites

El Club Futbol Balaguer ultima els preparatius per al seu campus d'estiu.

Es tracta d'una activitat que el club ofereix cada temporada i per a la qual ha previst tecnificacions individuals i col·lectives, entrenament específic de porters, jocs col·lectius i psicomotrius, piscina i jocs aquàtics.

L'activitat s'adreça a infants nascuts entre els anys 2006 al 2016, i es desenvoluparà del 12 de juliol al 20 d'agost en horari de 9 a 13.30h.

El preu de les inscripcions surt des dels 65 euros per una setmana d'assistència i inclou descomptes si s'hi assisteix més temps. A més, la inscripció inclou dues samarretes d'entrenament i altres obsequis.

Als interessats poden trobar més informació al telèfon 629 24 96 85 o formalitzar les inscripcions fins a l'1 de juliol a La Dolceta, al carrer Urgell 95 de Balaguer.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar