El concert “Nadal i més Nadal”, amb els Infants i Joves de Torrudània, posarà punt i final aquest dissabte a l’11è Cicle Musical de Torrelameu

Per Ràdio Balaguer
292 visites

Torrelameu viurà aquest dissabte la cloenda de l’11è Cicle Musical, que enguany ha ofert les actuacions de Pop Piano Quartet, The Chillings i el Trio Blanc i Negre. El municipi posarà punt final a aquesta edició amb un últim concert que coincidirà amb l’encesa oficial de les llums de Nadal.

Com ja és tradició, infants de l’escola de Torrelameu, músics locals, amics i joves del poble s’uniran per interpretar cançons nadalenques sota el nom d’“Infants i Joves de Torrudània”, amb l’espectacle “Nadal i més Nadal”.

L’acte se celebrarà dissabte 29 de novembre a les 18 h a la Casa de la Vila, amb entrada gratuïta, i donarà el tret de sortida a l’ambient nadalenc del municipi.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar