El Cudós Consultors trenca la mala dinàmica amb una victòria a l'últim quart (53-44)

Les balaguerines van arribar al descans quatre punts per sota i van guanyar els dos últims quarts per 14 a 9 i 17 a 9 davant la Unió Bàsquet Llefià

Per Ràdio Balaguer
6 visites
L'equip després de la victòria
L'equip després de la victòria

El Cudós Consultors del CB Balaguer va guanyar per 53 a 44 la Unió Bàsquet Llefià el passat dissabte, 24 d'octubre, a les 18.30 h, al Pavelló 1r d'Octubre de Balaguer, en el partit corresponent a la cinquena jornada de la fase prèvia de la Copa Catalunya femenina, i va trencar així una ratxa de dues derrotes consecutives.

El partit va ser molt igualat durant tres quarts. El Llefià es va imposar al primer, per 15 a 19, i el segon va ser un període de molt poques anotacions que es va tancar amb un empat a 7, de manera que les balaguerines van arribar al descans amb quatre punts en contra, 22 a 26.

Després del pas per vestidors, el Cudós va capgirar el marcador: va guanyar el tercer quart per 14 a 9 i es va posar per davant per la mínima, 36 a 35, a falta de l'últim període.

L'últim quart va decidir el partit. El Balaguer el va guanyar per 17 a 9 i, segons expliquen des de l'equip, l'encert i unes bones defenses li van permetre agafar un marge per acabar còmode, fins al 53 a 44 final. Des de l'equip valoren que, amb aquesta victòria, van recuperar sensacions després de dues jornades consecutives amb derrota. Així, el Cudós es manté en 11a posició, amb un partit menys.

El mes destacat