El ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha visitat aquest divendres Balaguer
Hereu ha fet una visita institucional a la Paeria de Balaguer on ha saludat i conversat amb tota la corporació municipal encapçalada per l’alcaldessa, Lorena González. Després, el ministre s’ha reunit amb l’equip de Govern i ha visitat el Museu de la Noguera.
Hereu ha finalitzat la visita assistint al dinar organitzat a Balaguer per l'Associació de l'Empresa Familiar de Lleida en el decurs del qual mantindrà un diàleg amb el conseller de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Albert Dalmau, moderat per l’alcaldessa de Balaguer, Lorena González.
El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, ha acompanyat al ministre Jordi Hereu en el decurs de la visita.