El Sisvial del Club Bàsquet Balaguer perd per 56 a 61 en un partit que se li va escapar a l'últim període. Les fèmines del Q2 Consultors cauen per la mínima 57 a 55 a la pista del Premià per un mal inici de partit

Per Ràdio Balaguer
779 visites

El Sisvial del Club Bàsquet Balaguer va perdre aquest diumenge davant de l'afició en el partit que el va enfrontar a l'Alpicat per 56 a 61.  

El partit va començar de cara per als locals, que van culminat el primer període amb un parcial de 17 a 13, però un dolent segon període, en que només van aconseguir 10 punts, mentre el rival en feia 19, els van portar a la mitja part anant 5 punts per darrera a l'electrònic.

El tercer període els homes de Joan Mateu van trobar l'encert i van arribar a posar-se novament per davant, però en un últim període en que el cansament començava a passar factura, els visitants van aprofitar els segons finals per capgirar novament el marcador i anotar el definitiu 56 a 61.

El Sisvial és ara 8è, i la propera setmana  tornarà a jugar com a local. Serà diumenge, a les 5 de la tarda i contra l'Esparreguera.

Per la seva banda, les noies del Q2 Consultors també van perdre el respectiu partit. Va ser per la mínima, 57 a 55, en la seva visita a la pista del Premià.

Les balaguerines van trobar-se un rival que les va sorprendre, ja que van sortir amb una actitud defensiva agressiva, llegint molt bé l'arbitratge. Amb aquesta estratègia van aconseguir un parcial de 18 a 6 al primer període.

En la resta de períodes les balaguerines van anar retallant aquesta distància, fins al punt de posar-se per davant al marcador, però el temps es va esgotar amb el 57 a55 a l'electrònic i els punts es van quedar a Premià.

El proper dissabte a 2/4 de 7 el Q2 Consultores rebrà al Cerdanyola al pavelló 1r d'Octubre.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar