Els bombers van haver de mobilitzar aquest dilluns 9 mitjans terrestres i diversos aeris per extingir un incendi forestal al Forat del Bulí, a la Baronia de Rialb. El foc es va provocar en una plantació de marihuana oculta a la zona

Per Ràdio Balaguer
597 visites

El servei d'emergències va rebre ahir, poc després de la una del migdia, l'avís d'un incendi forestal en un paratge natural de la Baronia de Rialb (Noguera). Bombers i Mossos es van desplaçar fins al punt d'origen de les flames i van trobar-hi una plantació de marihuana.

 

Els responsables del cultiu van fugir abans de l'arribada de la policia, que investiga els fets, tal com ha publicat 'Segre' i ha confirmat l'ACN. Els Bombers van activar nou dotacions terrestres i dos mitjans aeris, que van extingir el foc passades les cinc de la tarda. Després, els Mossos van buscar indicis i proves que permetin identificar i detenir els responsables del cultiu. Les plantes es trobaven en una fase inicial de creixement.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar