Emili Rafecas, guanyador de la 12a edició de la Montsec Ultra Trail. La prova va reunir a uns 500 corredors entre els recorreguts de 100, 45 i 22 kilòmetres

Per Ràdio Balaguer
89 visites

Àger ha acollit els dies 10 i 11 d’abril al 12 edició de la Montsec Ultra Trail. La prova, que va reunir a uns 500 participants, constava de 3 recorreguts de 100 kilòmetres i 6.600 metres de desnivell positiu, 45 kilòmetres i 2.850 metres de desnivell positiu i 22 kilòmetres i 1.400 metres de desnivell positiu.

En la distància d’Ultra Trail, l’independent Emilia Rafecas es va proclamar guanyador amb un temps de 15 hores, 1 minuts i 10 segons, seguit de José Luis Mota (Xendenguets) amb un temps de 15 hores, 22 minuts i 10 segons i Rubén Rodríguez (Montañeros de Aragón-Barbastro) amb un temps de 16 hores, 1 minut i 10 segons.

En la Marató, Santi Puig (OB) va ser el guanyador de la prova amb un temps de 5 hores, 40 minuts i 13 segons. Completaven el podi David Serrerols (Ollu Racers) amb un temps de 5 hores, 44 minuts i 21 segons i Aitor Aramburu (Interwetten Sports) amb un temps de 5 hores, 45 minuts i 2 segons.

En la categoria femenina la independent Oana Mihalcea va ser la guanyadora amb un temps de 6 hores, 39 minuts i 44 segons.

Pel que fa a la Mitja Marató, Xavi Company (Zona 2 Trail Running Club) es va imposar amb un temps de 2 hores, 15 minuts i 14 segons a Jordi Torrelles (Club Esportiu Rocko Almenar) amb un temps de 2 hores, 23 minuts i 48 segons i Javier Arroyo (Club Deportivo Salamandra) amb un temps de 2 hores, 29 minuts i 41 segons.

En la categoria femenina, Natalia Bañó (Zona 2 Trail Running Club) va ser la primera en creuar la línea de meta amb un temps de 2 hores, 47 minuts i 34 segons, seguida de Júlia Fumàs (Unió Ciclista Tremp) amb un temps de 2 hores, 58 minuts i 12 segons i la independent Alba Martín amb un temps de 2 hores, 59 minuts i 58 segons.

Podeu consultar més informació referent a les curses en la nostra web: www.iter5.cat

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar