Ja són a la venda les entrades per al 1r Festival del Pop Metafísic, que es farà a Ponts el 16 de març i amb noms com Núria Graham o el Petit de Cal Eril. Serà un festival d'aforament reduït, autogestionat i amb intenció de ser itinerant

Per Ràdio Balaguer
586 visites
Ponts prepara per al 16 de març el 1r Festival del Pop Metafísic. El Festival del Pop Metafísic és un festival de música autogestionat i d'aforament reduït, pensat perquè els músics i el públic trobin la màxima comoditat per tocar i per escoltar. 
 
En aquesta primera ocasió el festival es celebrarà el dissabte 16 de març, de 6 de la tarda a 2/4 de 4 de la matinada, a la Sala Green's de Ponts, una sala amb un encant especial que data dels anys 70, actualment en molt poc ús i a punt de ser tancada. 
 
Així i tot, des de l'organització ja avancen que la intenció és que sigui un festival itinerant que any rere any buscarà nous espais especials i en desús, apartats dels nuclis culturals habituals. 
 
El cartell del festival estarà format per Núria Graham, Dj Aïda Camprubí, ferran Palau, El petit de Cal Eril, Dj Ultra-Local, Germà Aire i MariaLluïsa. 
 
Les entrades, al preu de 22 euros són a la venda al web de ticketea. La resta d'informació es pot consultar al web festivaldelpopmetafisic.cat
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar