La base del Club Natació Balaguer mostra una bona evolució a la 5a jornada de la Lliga Catalana benjamina i prebenjamina a Mollerussa
El dissabte es va celebrar la cinquena jornada de la Lliga Catalana benjamina i prebenjamina a les instal·lacions del Club Natació Mollerussa, una competició que va reunir joves nedadors i nedadores en una nova cita del calendari esportiu de base.
Pel que fa a les proves individuals, els benjamins i benjamines de l’any 2015 van competir en les modalitats de 100 metres papallona i 100 metres esquena, mentre que els nascuts el 2016 van disputar les proves de 100 metres esquena i 50 metres papallona. D’altra banda, els prebenjamins i prebenjamines de 2017 van participar en els 50 metres lliures i 50 metres braça, i els de 2018 van prendre part en la prova de 25 metres papallona, mostrant l’evolució assolida durant els entrenaments.
La jornada es va tancar amb les proves de relleus, amb els benjamins competint en el 4x50 metres estils i els prebenjamins en el 4x50 metres lliures. Des del club s’ha volgut felicitar tota la base per l’esforç, la constància i el treball realitzat, que es reflecteix en una millora tècnica notable i en el bon nivell mostrat a la competició.