La Biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer ha suspès la sortida d'aquest divendres al Liceu per anar a veure l'Òpera Turandot a causa de la vaga.

Per Ràdio Balaguer
941 visites
La Biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer ha suspès la quarta sortida al Liceu, prevista per aquest divendres 18 d'octubre, per anar a veure l'òpera de Giacomo Puccini, Turandot. La Biblioteca ha pres aquesta decisió arran de la vaga prevista per al mateix dia i al no poder garantir que els inscrits a la sortida poguessin arribar amb l'autocar organitzat a Barcelona.  
 
Des la Biblioteca s'ha informat que el Liceu no pot oferir cap altre dia alternatiu per veure Turandot perquè totes les entrades estan exhaurides, tot i que oferirà a canvi poder veure una altra Òpera de la temporada sense.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar