La Diputació aprova 13,5 M més per a inversions en carreteres, en vies locals i per al Pla de Reforç Municipal. També ha aprovat dos mocions que solliciten més recursos per a la xarxa de comunicacions locals.
Altres notícies que et poden interessar
Esquerra Balaguer consolida l'equip per al 2027 amb la incorporació d'en Xavier Barbosa com a número 3
La Diputació inicia les obres de rehabilitació i renovació de la LV-9042, entre les Avellanes i Santa Linya
Artesa de Segre licita la implantació d'un sistema de telelectura de l'aigua per gairebé 100.000 euros
L'ACA convoca una nova línia d'ajuts per al transport d'aigua en camions cisterna i obres d'emergència, amb una dotació d'1 MEUR. Es poden presentar sol·licituds fins l’1 d’octubre de 2026
La Paeria de Balaguer inicia la renovació dels contenidors soterrats amb una actuació integral de manteniment
El Patronat de Turisme incorpora 13 atractius culturals del Pirineu i les Terres de Lleida a Google Street View
González rebutja fer per fases l'ampliació de l'Escola Mont-roig i defensa mantenir el projecte íntegre
Article d'opinió: Freixanet i Bruque reivindiquen un Ponent més connectat per retenir talent
Marc Solanes, de Junts per Balaguer, critica la manca de previsió de l'equip de govern en la climatització de la llar d'infants el Patufet “ Junts reclama l’obra des de finals del 2025 i l’equip de govern es va comprometre a posar-la en marxa abans de l’estiu"
Alòs de Balaguer licita les obres de millora de la carretera entre el nucli d’Alòs i Rubió per prop de 111.000 euros