La sala d'exposicions de l'ajuntament acull fins al 15 de juliol l'exposició, Bon Dia Catalunya de l'artista Sylvia Tuà.

Per Ràdio Balaguer
2171 visites
La sala d'exposicions de l'ajuntament acull l'exposició, Bon Dia Catalunya de l'artista Sylvia Tuà. 
 
Nascuda a Barcelona al barri de la Bonanova, Sylvia Tuà Neix amb un instínt artístic i creatiu tremend. Fa des d'un dibuix a llapis fins a un tapís, passant per totes les tècniques i especialitzada com pocs amb puntillísme.
 
La seva carrera pictórica i mosaicista i amb altres variants artístiques, com el teatre, el mim i la dansa. Va ser coreógrafa de la desfilada de joies modernistes a la Casa Batlló de Barcelona i portada al diari la Vanguardia en la inaguració del Museu Tyssen de Barcelona, junt amb el poeta Josep Palau i Fabre, considerat un dels màxims experts internacionals sobre Picasso, i el traductor de Balzac. Figura també en una altra ocasió a les pagines del diari la Vanguardia restaurant pinturas al fresc. Es coneguda com la"pintora de les bicicletes", i "d'homenatges", posant notes de color a moments tristos viscuts mundialment ( NY 11-S, Haití, el nens d'Irak, Castelldefels ( BCN ), Japó 11-M i Lorca (Murcia) 11-M, els pateras, la dòna maltractada ... )
 
Ha compaginat la seva vida familiar ( 3 fills ) amb la seva carrera pictòrica i mosaïcista i amb altres variants artístiques, com el teatre, el mim i la dansa.
 
Actualment dóna classes de mosaics a les escoles a la vegada que compagina la seva activitat artística juntament amb el món de l'agricultura biològica.
 
Aquesta exposició es podrà veure a la Sala d'exposicions de l'ajuntament de Balaguer  fins al 15 de juliol, tots els dies de la setmana de 10 del mati a 2 de la tarda i de 4 a 10 de la nit, a més el visitant te l'oportunitat de poder adquirir algunes de les obres exposades. 
 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar