La Sentiu de Sió dona el tret de sortida a la Festa Major amb correfoc, música i activitats per a tots els públics
La Sentiu de Sió celebra la seva Festa Major. Els actes començaran divendres amb una llonganissada popular, seguida del correfoc i la batucada de la colla de diables L’Esptetec d’Agramunt. La nit continuarà amb el grup de versions Somboits i una sessió de DJ Bada al pavelló poliesportiu.
El cap de setmana concentrarà bona part de les activitats, amb un torneig de pàdel, inflables i escuma, i un tardeo amb la xaranga Festucs Brass. Diumenge hi haurà la Festa dels Padrins, amb actuacions de les corals de Montgai i Terrassa, gegants i grallers, vermut popular, activitats esportives i, al vespre, concert i sessió de ball amb Banda Sonora. Durant tota la Festa Major també es podran visitar l’exposició del concurs fotogràfic i una mostra d’Antonio López. La recta final de la festa arribarà dilluns amb una sardinada i pinxos populars, amenitzats per FR-KIK.
Dimarts, festivitat de Sant Miquel, se celebrarà la missa cantada per la coral Veus Canores de Balaguer, seguida d’una nova cercavila dels Gorrallargs, l’hora del vermut amb l’actuació d’Oana i una tirada de bitlles. El programa continuarà a les vuit del vespre amb l’espectacle teatral de Peyu. La Festa Major es tancarà dimarts al vespre amb el castell de focs, a càrrec de L’Esptetec d’Agramunt. Les activitats es repartiran principalment entre el pavelló poliesportiu i la zona esportiva.