L’Àrea d’Esports de la Paeria de Balaguer inicia aquest dilluns el programa d’activitats d’estiu per a infants i joves amb propostes per a totes les edats i la novetat de la modalitat No Limits, una proposta adreçada especialment a joves de 15 i 16 anys

Per Ràdio Balaguer
102 visites

L’Àrea d’Esports de la Paeria de Balaguer ha posat en marxa aquest dilluns el programa d’activitats esportives d’estiu adreçat a infants i joves de 5 a 16 anys, amb les propostes del Tecni Camp Esport, Tecni Camp Move i Tecni Camp Aventura i Natura, i amb la principal novetat del “No Limits”, pensat específicament per a joves de 15 i 16 anys. Les activitats es desenvoluparan fins al 4 de setembre en diferents espais de la ciutat, com el Pavelló Inpacsa, el pavelló del Molí de l’Esquerrà i altres espais exteriors.

El programa ofereix una àmplia varietat d’activitats esportives i de lleure, combinant disciplines com futbol, bàsquet, tennis o hoquei en el cas del Tecni Camp Esport; propostes de dansa, rítmica, patinatge o natació sincronitzada al Tecni Camp Move; i activitats a la natura com piragüisme, escalada, BTT o jocs d’aigua en el cas de l’Aventura i Natura. La nova modalitat No Limits incorpora sortides i activitats d’aventura a l’aire lliure com bicicleta, escalada o excursions.

Des de la Paeria de Balaguer es destaca la voluntat d’oferir una proposta diversa, accessible i adaptada a totes les edats, fomentant l’aprenentatge, la convivència i l’activitat física durant l’estiu.

Els torns es distribueixen setmanalment, amb recepció cada dilluns a les 9 del matí als diferents equipaments. El programa preveu preus variables segons modalitat i durada, amb descomptes del 15% per a famílies nombroses.

Pel que fa a aquesta primera setmana del 22 de juny, s’han cobert més de la meitat de les places disponibles en la major part de totes les modalitats. La reserva de places per a les setmanes posteriors avança a bon ritme i alguna modalitat ja ha penjat el cartell de complet de cara a diverses setmanes al mes de juliol. Les inscripcions disponibles continuen obertes a través del web estiu.balaguer.cat.

A part de les activitats ofertes per l’Àrea d’Esports de la Paeria, aquest dilluns també s’han iniciat els campus de tecnificació del Club Futbol Balaguer, el Club Bàsquet Balaguer, l'Escola de Futbol Sala Comtat d'Urgell i el Club Futbol Sala Balaguer Vedruna, aportant així una àmplia oferta d’activitats esportives per als infants i joves de la ciutat durant els mesos d’estiu.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar