Fotografia d'equip després de la victòria
Fotografia d'equip després de la victòria

L'EFS Comtat d'Urgell goleja (5-1) el FS Montbui amb tres gols d'estratègia abans del descans

Per Ràdio Balaguer
89 visites

L'EFS Comtat d'Urgell va golejar per 5 a 1 l'FS Montbui dissabte, 3 d'octubre, al Pavelló 1r d'Octubre de Balaguer, en el partit corresponent a la segona jornada de Tercera Nacional.

El pla de partit dels de Joan Nieto es va basar en el treball previ de scouting. El Montbui, un equip acabat d'ascendir i que arribava amb algunes baixes, com el mateix Comtat, no comptava amb cap pivot dominant capaç de fixar i endarrerir la defensa local. A més, l'anàlisi del seu anterior partit contra el Salou havia detectat que els costava defensar pilotes jugades a l'esquena de la primera línia de pressió, ja fos amb una paral·lela o amb una paret en banda.

Amb aquesta idea clara, el Comtat va fer des del principi el partit que volia, tot i que li va costar materialitzar-lo en gols durant els primers minuts. Cap a la meitat de la primera part, com ja és habitual en l'equip, les diferències es van obrir a través de l'estratègia. Primer, Salva Farré va obrir el marcador amb una jugada treballada; poc després, el Montbui es va carregar de faltes i el mateix Salva Farré va transformar el doble penal resultant per fer el 2 a 0. El tercer gol, ja abans del descans, també va néixer d'una jugada preparada de sortida de pressió: el porter Jordi Martínez va sortir amb la pilota conduïda i, en no trobar oposició, va buscar el segon pal, on Albert Gregori va aparèixer per fer el 3 a 0 amb què es va arribar a la mitja part.

A la represa, el Montbui va sortir més intens en defensa i el Comtat, que havia començat a fer rotacions amb jugadors del filial, va trigar una mica més a ordenar el seu joc. Tot i això, el resultat es va acabar d'encarrilar amb dues accions més: primer, una falta directa des de set metres que Otto Rabah va transformar per fer el 4 a 0; i tot seguit, Àngel Torres, jugant de pivot, va fer el cinquè en una gran acció individual, driblant el porter amb un recurs tècnic abans de definir a porta buida. Al minut 34, el Montbui va maquillar el resultat amb el gol d'Unai Gómez, en una jugada aïllada amb un xut llunyà al segon pal que el porter gairebé no va veure arribar, un error puntual que no va enterbolir un partit controlat de principi a fi.

Després d’aquesta victòria, el Comtat d’Urgell se situa 8è a la classificació.

El mes destacat