Salut començarà a enviar aquest divendres SMS a les persones de 60 a 79 anys per iniciar la vacunació contra la grip i la covid. La vacunació d'aquest col·lectiu començarà dilluns vinent, 26 d'octubre, coincidint amb l'inici de la segona fase de la campanya 2026-2027

Per Ràdio Balaguer
8 visites

 

El Departament de Salut començarà a enviar demà missatges SMS a les persones de 60 a 79 anys per informar-les de l'inici de la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la covid i facilitar-los l'accés als canals de cita prèvia.

 

La vacunació d'aquest col·lectiu començarà dilluns vinent, 26 d'octubre, data en què s'obre la segona fase de la campanya de vacunació 2026-2027. Aquesta etapa està adreçada a la població major de 60 anys, les persones amb condicions de risc i els professionals de serveis essencials.

 

Els missatges s'enviaran de manera progressiva i inclouran informació per reservar dia i hora per vacunar-se a través dels canals habituals. Les cites es poden gestionar preferentment a La Meva Salut, així com mitjançant el web citasalut.gencat.cat o directament als centres d'atenció primària.

 

La campanya manté l'estratègia de vacunació conjunta contra la grip i la covid amb l'objectiu de protegir la població més vulnerable davant les complicacions associades als virus respiratoris. La vacunació continua sent la principal mesura de prevenció per reduir els casos greus de malaltia, les hospitalitzacions i la mortalitat associada a aquestes infeccions.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar