400 persones participen en la cursa Ermitanyos de Balaguer. D'altra banda, el temps impedeix celebrar la Festa de la Bicicleta.
La pluja que va caure ahir al matí i la nit anterior no va ser cap impediment perquè unes 400 persones prenguessin part en la cursa BTT Ermitanyos de Balaguer.
Malgrat tot, l'organització, el Club Radical Sport, va variar el recorregut a causa del mal estat del terreny en l'accés a una de les ermites, la de Cérvoles. Així doncs, els ciclistes van passar per Montalegre, Sant Jordi i Sant Llorenç, en lloc de l'ermita de Cérvoles. La prova va tenir l'inici i final al pavelló del Molí de l'Esquerrà de Balaguer.
D'altra banda, el mal temps va obligar a suspendre definitivament la Festa de la Bicicleta, una pedalada popular pels carrers de la ciutat, que dissabte ja es va haver d'ajornar per la pluja.