500 persones que diumenge van omplir les grades del pavelló poliesportiu de Balaguer van poder gaudir d'un gran partit de bàsquet entre el CAI Zaragoza i l'UCAM Murcia.

Per Ràdio Balaguer
738 visites
Fcb0F0E3C59B30A55D975F6594Fbb3D9Basquet5

Un total de 500 persones van omplir diumenge les grades del pavelló poliesportiu de Balaguer, on van poder gaudir d'un gran partit de bàsquet entre el CAI Zaragoza i l'UCAM Murcia. Tot i ser un enfrontament amistós, inclòs en el calendari de pretemporada de la Lliga Endesa, els dos equips van mostrar un bon nivell de joc i esportivitat. Després d'un inici de partit bastant igualat, el CAI Zaragoza es va acabar imposant per 86 a 76, restant invicte en els quatre partits de pretemporada que ha disputat fins ara. 

Al final del partit, els espectadors, entre els quals hi havia molts infants i joves, van poder saludar i fer-se fotografies amb els jugadors. També es van sortejar regals, com una pilota signada i una samarreta commemorativa del partit. 

El partit va concloure un cap de setmana de bàsquet a la ciutat, que també va acollir des del dissabte al matí la 2a edició del torneig La Noguera, amb una altíssima participació d'equips de la comarca i on els equips representants del Club Bàsquet Balaguer van fer un excel•lent paper en totes les categories representades. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar