A les 8 d'aquesta tarda se celebra a Balaguer la Festa dels fanalets a la placeta de Sant Jaume. Hi participaran el gegant 'lo Sereno' i el grup 'Els Ministrils de Lleida'
A les 8 d'aquesta tarda se celebra a Balaguer la Festa dels fanalets a la placeta de Sant Jaume, amb la participació del gegant "lo Sereno" i el grup " Els Ministrils de Lleida".
La placeta de Sant Jaume serà també l'escenari dels actes del dimecres dia 25 on a 2/4 de 8 de la tarda s'ha previst un ball de sardanes a càrrec de la colla de Santa Maria de les Franqueses i la tradicional missa de Sant Jaume a les 9 de la nit.
Del programa d'aquestes dues jornades en parla tot seguit Jaume Marvà, membre de l'Associació de veïns del centre històric.
Àudio.
Els actes d'aquesta setmana de Sant Jaume finalitzaran dijous amb la festa de Santa Anna, consistent en una xocolatada popular a les 7 de la tarda a càrrec de les Annes del Carrer d'Avall.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6793