Acaba amb èxit el taller de conservació de documents organitzat per l'Arxiu Comarcal de la Noguera.
El taller Com conservar els nostres documents? organitzat per l'Arxiu Comarcal de la Noguera ha estat tot un èxit de participació, ja que s'han cobert amb escreix totes les places, més d'una vintena. El curs, realitzat la setmana passada, el va impartir Albert Lluc Navarro i Blaya, llicenciat en Belles Arts en l'especialitat de restauració i que va tractar el tema de la conservació dels documents en suport de paper, pergamí i fotografia.
Aquest taller tenia un caire introductori i va servir per donar nocions bàsiques de caire teòric i pràctic a totes les persones interessades en tenir una millor cura dels documents.
Per aquest motiu, es van utilitzar mètodes senzills i a l'abast de tothom, a fi que qualsevol persona pugui garantir la conservació dels seus propis documents tant patrimonials com familiars.