ACTE DE LLIURAMENT DELS PREMIS DE LA TAULA D’ENTITATS DE BALAGUER 2026
La solidaritat i el compromís de les entitats de Balaguer han tornat a ser protagonistes aquest dilluns a la tarda al Casal Lapallavacara de Balaguer on ha tingut lloc l’acte de lliurament dels premis de la Taula d’Entitats 2026, una trobada marcada per la solidaritat, la participació ciutadana i el reconeixement a la tasca del teixit associatiu de la ciutat.
L’acte ha comptat amb la presència del president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa; de la vicepresidenta, Maricel Segú; de la paera en cap, Lorena González, i de diversos membres de la Taula d’Entitats de Balaguer.
Durant la trobada, s’han lliurat les quatre cistelles solidàries a les persones guanyadores i s’ha fet entrega de la recaptació a l’Associació Ganxet i Més la Noguera, guanyadora del Concurs de Suggeriments Solidaris 2026 amb el projecte “Ombrejar la plaça Mercadal”, una iniciativa que vol contribuir a millorar aquest espai emblemàtic de Balaguer i afavorir el benestar de la ciutadania.
Aquesta acció posa de manifest, una vegada més, la importància del treball conjunt entre les entitats i la força de la participació ciutadana a l’hora d’impulsar projectes que contribueixen a millorar la qualitat de vida de tota la comunitat.
Galeria (2 fotos)