Activitats de l'Àrea d'Igualtat i Feminismes de la Noguera pel Dia Mundial de la Diversitat Cultural per al Diàleg i el Desenvolupament
L'Àrea d'Igualtat i Feminismes del Consell Comarcal de la Noguera organitza una sèrie d'activitats per a commemorar el dia 21 de Maig, Dia Mundial de la Diversitat Cultural per al Diàleg i el Desenvolupament.
L'activitat principal és la presentació del llibre "Mares migrants" de Fàtima Saheb. El divendres 30 de maig, a les 18.00 h, a la sala d'actes del Consell Comarcal de la Noguera, l'autora presentarà el seu poemari i una nota d'agraïment, un homenatge a les mares migrants i una porta a la reparació que no es van poder permetre entre tanta lluita.
Posteriorment, la mateixa Fàtima Saheb recitarà alguns dels seus poemes i s'obrirà un espai de diàleg entre l'autora i el públic assistent on es reflexionarà sobre la migració, la maternitat, les narratives que les envolten i la poesia com a eina d'activisme.
Durant l'acte hi haurà servei de canguratge gratuït.
L'altra activitat consisteix en una sessió de formació en llenguatge inclusiu, el dia 21 de maig, adreçada al personal del Consell Comarcal de la Noguera, per dotar el personal tècnic d'eines i estratègies per promoure un ús igualitari i respectuós del llenguatge oral, escrit, gràfic i audiovisual que inclogui totes les persones, independentment del seu sexe, gènere, circumstàncies o diversitat.