Àger acull aquest cap de setmana la segona edició del festival Vallsonora, una cita cultural acollidora, de petit format i que se celebra en escenaris singulars del poble d'Àger.
Barbacoa, Bartleby, Furguson i Fuego, Vàlius i Desert, entre altres, conformen el cartell de la segona edició del festival Vallsonora, que se celebrarà aquest proper divendres i dissabte al municipi d'Àger. Al cartell també està present Benet Rossell, nascut a Àger, artista conceptual de renom internacional.
El festival Vallsonora és una cita cultural acollidora, de petit format i que se celebra en escenaris singulars del poble d'Àger. Proposa descobrir noves propostes culturals apostant sempre per la proximitat, i oferint una posada en escena original. En aquesta edició els espais del Vallsonora són la col·legiata de Sant Pere d'Àger, un castell del segle XI i la Masia de Clarà, un escenari enmig de la natura amb una alzina mil·lenària.
Vallsonora. Festival de Música i Cultura a la Vall d'Àger convida al públic a viure una experiència cultural única, sostenible, pròxima, i de qualitat: a gaudir de la música, les noves tendències culturals, i dels recursos naturals, històrics i gastronòmics que ja té la pròpia Vall.