Àger acull dissabte una jornada per impulsar el desenvolupament local a través del patrimoni natural i rural

Per Ràdio Balaguer
247 visites
9B1129B26F46729B0A806D984F517C003Fixsyzgf

El dissabte Àger serà l'escenari d'una jornada dedicada als recursos naturals, els espais abandonats i el desenvolupament local. L'activitat tindrà lloc a la Casa del Montsec, situada a la carretera C-12, davant del Parc de Bombers, i s'allargarà de les 11 del matí fins a la 1 del migdia.

La jornada comptarà amb diverses intervencions destacades, com la presentació de projectes relacionats amb la recuperació de pobles abandonats i el seu potencial per a la dinamització territorial. També s'exposaran recerques sobre espais emblemàtics de la Vall d'Àger i es presentarà un joc educatiu que promou la valorització del patrimoni rural.

Un dels moments clau serà la inauguració, que anirà a càrrec de diverses autoritats, entre elles l'alcaldessa d'Àger, Mireia Burgués, i representants del DAPA i la Fundació Arnau Mir de Tost.

L'accés a l'activitat és gratuït i obert a tothom. Per a més informació, podeu contactar amb l'organització a través del web oficial de la Casa del Montsec o de l'Ajuntament d'Àger.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar