Alemany porta a Fira Q de Balaguer novetats destacades en les seves cremes untables i les begudes infusionades Mà de Sant
Un any més, la firma Alemany serà present a Fira Q de Balaguer, la fira de la qualitat que se celebrarà els dies 26 i 27 d'abril al pavelló Inpacsa. La marca d'Os de Balaguer hi presentarà l'evolució de la seva gamma de cremes untables i les begudes infusionades Mà de Sant, en una edició on tornarà a destacar per la seva aposta per la proximitat, la innovació i l'alimentació amb valor afegit.
Després de la gran acollida de l'any passat, Alemany presenta enguany la fórmula perfeccionada de la seva crema de cacau i avellana, un producte únic al mercat que conserva la seva essència amb només quatre ingredients naturals, avellanes, cacau, mel i oli d'oliva verge extra, però amb una textura més suau i un sabor encara més equilibrat.
Al costat seu, la crema d'ametlla amb cacau, elaborada també amb només quatre ingredients, ametlles, cacau, mel i oli d'oliva, es presenta com una nova alternativa saludable i igualment irresistible. Totes dues es podran degustar en gran format a l'estand d'Alemany, gràcies a uns vistosos bidons de 10 kg, una manera original i impactant de mostrar aquests productes que han revolucionat els esmorzars i berenars de moltes llars.
Aquestes cremes representen una nova manera d'entendre els untables, sense conservants, sense additius, sense oli de palma ni sucres refinats, i amb el protagonisme de la mel com a dolç natural. Estan pensades per a tota la família, ideals per combinar amb fruita, galetes, entrepans o làctics. Són el resultat del treball de l'equip d'Alemany a l'obrador d'Os de Balaguer, fidel als seus valors: humanització dels processos, compromís social i aposta pel territori.
Mà de Sant d'essència de rosa, la nova beguda primaveral d'Alemany
Per primera vegada, Alemany portarà a Fira Q la seva gamma de begudes infusionades Mà de Sant, unes infusions naturals en format refresc creats a base d'herbes tradicionals i mel de proximitat, sense gas, sense conservants ni colorants. Les varietats de menta i farigola han estat ja molt ben valorades pel públic, i enguany la marca presenta la seva última novetat: Mà de Sant d'essència de rosa, una proposta que coincideix amb la primavera i la diada de Sant Jordi.
Amb una personalitat delicada i un toc floral singular, la nova Mà de Sant de rosa reforça l'aposta d'Alemany per oferir begudes suaus, de proximitat i amb una composició natural i saludable.
Una marca amb propòsit i mirada cap al futur
Amb més de 140 anys d'història, Alemany és avui un referent del sector agroalimentari català. Coneguda per la seva acurada selecció de les millors mels de la península Ibèrica, la marca ha anat ampliant el seu univers amb creacions que busquen sorprendre, innovar i aportar valor: agredolços amb mel, barretes energètiques, caramels, torrons, begudes, mels Selecció de temporada i molt més.
Fira Q torna a ser l'escenari ideal perquè Alemany mostri aquesta diversitat i reafirmi la seva aposta per un model d'alimentació conscient, sostenible i arrelat al territori.
En el marc de la seva participació a Fira Q, Alemany també col·labora amb l'Associació L'Estel de Balaguer en l'activitat "Detalls amb Compromís. Personalitza el teu detall Alemany", una xerrada-taller que tindrà lloc el dissabte 26 d'abril a les 17 h a l'estand 1-2. Aquesta proposta oberta al públic posa en valor el treball inclusiu i artesanal del taller ocupacional de L'Estel, que durant tot l'any col·labora amb Alemany elaborant i personalitzant detalls per a casaments, batejos, comunions o esdeveniments d'empresa. En aquesta sessió, els participants podran conèixer de prop aquesta aliança i crear el seu propi detall amb l'acompanyament de l'equip de L'Estel, posant en pràctica valors com la sostenibilitat, la inclusió i la cooperació.
Sobre l'empresa Alemany
Alemany es dedica a la selecció en origen de les mels dels millors apicultors de la península i a l'elaboració de torrons amb la recepta tradicional de fa cinc generacions Torrons i mel, doncs, l'han convertit en l'empresa espanyola més premiada als Great Taste Awards (2022), els Oscar internacionals de l'alimentació gurmet. Ara bé, la mel és el tret diferencial d'Alemany ja que és l'ingredient comú de la gran majoria dels seus productes. Tradició en els torrons i innovació en la mel caracteritzen la marca.
"L'Univers Alemany", que pren el nom de l'especificitat del cel del Montsec, és el concepte que adopta la manera d'entendre el món d'Alemany. Un món fundat per una dona, l'àvia Mundeta, que ocupa majoritàriament dones. Un món en què es respecten els ritmes i els temps de cocció i d'execució de tasques i on la cooperació és un valor a l'alça enfront de la competitivitat.
La passió per la mel ha portat Alemany a impulsar accions diverses per pol·linitzar l'opinió pública amb la idea de la mel com "el dolç natural". Ferran Alemany, gerent de l'empresa, propugna la necessitat d'un món més dolç i defensa fermament que, atès que la mel va ser el primer dolç de la humanitat, "som com som gràcies a la mel". A més, una única cullerada de mel al dia d'apicultura de proximitat aporta tres beneficis: bona nutrició (energia i micronutrients), protecció (virus i bacteris) i millora de la biodiversitat. Així com de la sostenibilitat en el cas d'Alemany, atès que la companyia prioritza sempre l'envàs de vidre enfront dels que contenen plàstic, entre d'altres mesures que adopta la firma Alemany en favor de la preservació de la biodiversitat.
Humanització dels processos de producció
L'empresa Alemany és una ferma defensora del món rural i de la seva gent, de la no robotització dels processos de producció en pro de l'ocupació de les persones i de la necessitat de la humanització de les empreses.
Alemany ha demostrat que un món millor és possible si entre tots ho fem possible. Amb la marca hi treballen dia a dia manualment 60 persones amb discapacitat de quatre centres especials de treball de les terres de Lleida. Per posar un exemple: totes les seves etiquetes són enganxades manualment, sovint amb un resultat perfectament imperfecte. L'aposta per la humanització ha permès a l'empresa no deslocalitzar-se i fer una aposta clara per fer possible la seva visió: portar els seus productes des del Montsec al món i ajudar a visualitzar aquest territori més enllà de les nostres fronteres, donat que l'empresa exporta a tot el món.