Aquest dijous ha començat la plantació d'arbres a l'avinguda Països Catalans de Balaguer, que forma part del projecte de revegetació d'aquesta via, inclòs dins dels pressupostos participatius del 2019. S'hi estan plantant 68 freixes
Després que el passat dilluns s'iniciessin les tasques per retirar els pocs arbres que encara quedaven a l'avinguda Països Catalans, aquest dijous s'ha iniciat la plantada dels nous freixes que a partir d'ara formaran part de la vegetació d'aquesta via.
Recordem que aquesta és una de les propostes guanyadores dels pressupostos participatius del 2019.
Tot i que el projecte inicial contemplava actuar en tot el carrer, plantant arbres allà on no n'hi ha, finalment es va decidir agrupar la plantació en trams i executar el projecte per fases.
En aquesta primera fase s'està actuant en el tram comprès entre la plaça Pau Casals i l'estació d'autobusos.
Els arbres que s'hi estan plantant són un total de 68 freixes. Es tracta d'una espècie que compta amb un bon arrelament i una bona adaptació al clima de la ciutat. A més, la nova espècie també serà bonica estèticament, ja que de cara a la tardor-hivern fa una floració vermellosa.