Aquest dilluns a les 6 de la tarda, Balaguer acomiadarà els tres joves morts en l'accident de transit de la passada matinada de dissabte a diumenge a la carretera de Les Avellanes

Per Ràdio Balaguer
3197 visites
5186C5798D1Aa69514A1E1A201Ef85B1Banderamigpal

Aquest dilluns a les 6 de la tarda, Balaguer acomiadarà els tres joves morts en l'accident de transit de la passada matinada de dissabte a diumenge a la carretera de Les Avellanes. En el cotxe accidentat, hi viatjaven també dos joves menors d'edat, que van resultar ferits i estan ingressats a l'hospital Arnau de Vilanova. 

L'accident, que tot apunta que es va produir per un excés de velocitat, va ser al quilòmetre 173 de la C-12, la carretera que va de Les Avellanes a Balaguer. 

L'ajuntament de Balaguer ha decretat 2 dies de dol, ahir diumenge i aquest dilluns, en què les banderes onegen a mig pal i amb un crespó negre, i s'ha suspès la caminada saludable programada per aquest vespre. 

Per la seva banda, l'ajuntament de Les Avellanes, localitat d'on venien els joves, va celebrar un ple extraordinari en què es van decretar dos dies de dol. Dels actes de la festa major, que s'allarga fins el pròxim dijous, només se'n mantenen els infantils i algunes activitats de caire local, mentre que el concert de nit programat pel dimarts s'ha cancel·lat. 

El mes d'agost està resultant ser tràgic a les carreteres catalanes. Ja són onze les persones que han perdut la vida en el que portem de mes. Avui s'ha conegut la noticia de què dues persones han mort aquest matí en un accident a la A-2, a l'altura de Ribera d'Ondara. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar