Aquest dilluns es va dur a terme la signatura d'un nou contracte coworking al CEI de Balaguer. Es tracta de l'empresa de Pere Bergé enginyer informàtic de Bellcaire d'Urgell, que s'incorporarà a la comunitat del CEI

Per Ràdio Balaguer
976 visites

Aquest dilluns es va dur a terme la signatura del contracte de coworking entre el CEI Balaguer i Pere Bergé enginyer informàtic de Bellcaire d'Urgell.

Pere Bergé està especialitzat en el desenvolupament i anàlisi de software web a mida per empreses. L'objectiu principal és ajudar a les empreses amb la seva gestió aportant un software adequat a la mida i funcionament de cadascuna.

Segons va explicar el mateix Pere Bergé, el fet de treballar en un entorn web permet a l'empresa estalviar en infraestructura ja que totes les dades es guarden al núvol i es pot accedir a l'aplicació des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil.

En la signatura del contracte també hi estava present Ester Guarné, paera de Promoció Econòmica i Ocupació de Balaguer; Jaume Roca, coordinador del CEI Balaguer; i el paer en cap Jordi Ignasi Vidal, que va valorar molt positivament l'ampliació de la família del CEI Balaguer.

Galeria (1 foto)

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar