Aquest dimecres continuen a Balaguer les vacunacions contra la covid-19 a la població en general. S'està administrant la segona dosi a persones majors de 80 anys, persones en atenció́ domiciliària crònica i persones grans dependents
Aquest dimecres continuen a Balaguer les vacunacions contra la covid-19 a la població en general. Les vacunacions es fan novament al vestíbul del Teatre Municipal i el ritme de vacunació depèn de les dosis que arriben al CAP setmanalment.
Aquest dimecres s'ha procedit a administrar la segona dosi a les persones que la van rebre el passat 3 de març. Corresponen al grup de persones majors de 80 anys, persones en atenció domiciliària crònica i persones grans depenents.
A les vacunacions només hi poden anar aquelles persones a les quals el CAP ha trucat prèviament per saber si estan interessades en vacunar-se i han donat el seu vistiplau.
A la comarca de la Noguera, ha rebut la primera dosi de la vacuna un 10.66% de la població, mentre que la segona dosi s'ha administrat al 5.42%, segons dades de Salut actualitzades a aquest dimecres al matí.