Aquest dissabte es va celebrar a Balaguer la 1a Mostra de cervesa artesana de la Noguera, 'Noguerale'. Centenars de visitants van poder degustar les diferents cerveses produïdes a la Noguera

Per Ràdio Balaguer
1643 visites
A631Faa5533A71622F8D6Cf0E4C41B1Dnoguerale2018
Centenars de persones van poder fer un tast d'algunes de les cerveses artesanes que es fan aquí al territori en el marc de la 1a Mostra de cervesa artesana de la Noguera, "Noguerale", celebrada aquest dissabte a Balaguer.
 
En aquesta primera mostra hi van participar tots els productors cervesers de la comarca, La balaguerina de Balaguer, La vella Caravana de Menàrguens,  Cerveses Perot de Penelles i cerveses Ponent de Seró. També hi van assistir com a productors convidats, Cerveses CTretze de la Pobla de Segur i Cerveses Matoll de Belianes. 
 
Durant la mostra, els visitants van poder conèixer i fer un tast de cervesa, a més de degustar altres productes gastronòmics de la Noguera que es trobaven distribuïts per diferents carpes repartides per la plaça del Mercadal.
 
La mostra Noguerale va començar a 7 de la tarda i va acabar a la 1 de la matinada i durant la festa hi va haver també música en directe.
 
Tant des de l'organització com des del propi ajuntament de Balaguer s'han mostrat molt satisfets per la bona acollida d'aquesta primera edició de la Mostra.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar