Aquest divendres la Biblioteca ha participat en la segona edició de la 'Supernit a les biblioteques'. Una iniciativa del Super3, el Departament de Cultura i les biblioteques per tal de promoure la lectura entre el públic infantil.

Per Ràdio Balaguer
919 visites
B6F75350Ab6C078D90A50Cee11453823Supernitbiblioteques2019D76H0L1Wwaahbpm
Més de 270 biblioteques de tot Catalunya han viscut aquest divendres 31 de maig, la segona edició de la "Supernit a les biblioteques", una iniciativa del Super3, el Departament de Cultura i les biblioteques públiques municipals per tal de promoure la lectura i les biblioteques entre el públic infantil. Entre les 20h i les 21h, els membres del Super3 han estat convocats a les biblioteques del tot el territori per participar en una activitat, especialment dissenyada per a l'ocasió i ajudar, així, la família del Super3, a posar fi al pla malèfic del Senyor de les Ombres. 
 
La Supernit té per objectiu fer arribar als més petits la importància de la lectura i, per fer-ho, el Super3 ha ideat de nou una aventura multitudinària, simultània i transmèdia per tot el territori en què els nens i nenes participants ajuden la família del Super3 a lluitar contra el Senyor Pla, ara conegut com el Senyor de les Ombres, que està fent desaparèixer llibres de les biblioteques i donant vida als malvats clàssics dels contes.
 
A l'activitat adreça a infants de 4 a 10 anys i pares i mares, han pogut participar en els cas de Balaguer 55 nens i 45 adults.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar