Arranca la 47a edició de Fira Balaguer amb la presentació del seu cartell. El certamen tindrà lloc els dies 25, 26 i 27 d'abril al Nou Pavelló Polivalent

Per Ràdio Balaguer
877 visites
004Bb52Ecd99F4Fc3565C10444741844Cartellfira

Cartell de la firaAhir a la tarda va tenir lloc la presentació del cartell d'una nova edició de Fira Balaguer, la Fira Comercial i de Serveis de la capital de la Noguera, que tindrà lloc els dies 25, 26 i 27 d'abril, al Nou Pavelló Polivalent.

La Fira representarà, un any més, els sectors econòmics més importants del territori: el comerç en general, la construcció i l'habitatge, i els serveis. 

També hi tindrà una gran importància l'espai d'alimentació natural i artesana que inclourà la XXI Mostra de Coques de recapte i samfaina, organitzada conjuntament amb la Societat Gastronòmica i Cultural del Comtat d'Urgell, on es podran assaborir les millors coques de la comarca acompanyades d'un bon vi i d'un selecte cafè. 
 
Les entitats de la ciutat també tindran el seu espai, just a l'entrada dels pavellons, on mostraran les diferents activitats de promoció que organitzen.

La inauguració oficial de la Fira tindrà lloc el divendres a la tarda, concretament a les 18'30 h tot i que l'horari de fira serà de 16'30 h a 21'30 h les tardes i de 10h a 14 h , els matins. 

L'entrada és gratuïta.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar