Arriben a l'Estat les més de 350.000 dosis de la vacuna de Pfizer per iniciar la 'vacunació massiva'. La vacunació contra la covid-19 es reprendrà finalment dimecres a Catalunya

Per Ràdio Balaguer
448 visites
Ed43C4068D59778207Bb4Cb252A1E3Baprimeravacunacontralacovid19Acatalunya

Més de 350.000 dosis de la vacuna de Pfizer han arribat aquest dimarts a cinc aeroports estatals per iniciar la "vacunació massiva", després que aquest diumenge se subministressin les primeres dosis. L'arribada estava prevista per aquest dilluns però la companyia farmacèutica va anunciar el retard d'un dia per un problema logístic. Les vacunes han arribat als aeroports de Madrid, Barcelona, Vitòria, València i Sevilla -aquest últim tenia previst l'aterratge a les 8.00 hores-. El govern espanyol ha informat que un cop arribades les dosis s'està fent el repartiment a les comunitats A Catalunya, han arribat cap a les 8.00 hores al Banc de Sang i Teixits i ja s'estan preparant per repartir arreu del territori.

La campanya de vacunació contra la covid-19 es reprendrà finalment dimecres a Catalunya i no aquest dimarts com estava previst, segons han confirmat a l'ACN fonts del Departament de Salut. Després del problema logístic de Pfizer, les noves dosis de vaccí arribades al Banc de Sang i Teixits i no hi haurà temps material per redistribuir-les i per això s'iniciarà dimecres.

ACN

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar