Avancen a bon ritme les obres de construcció del centre de serveis de La Sentiu de Sió i tot apunta que al juliol ja podria estar enllestit. Tot i això, la intenció de l'ajuntament és inaugurar-lo el mes de setembre coincidint amb la Festa Major

Per Ràdio Balaguer
474 visites
F10C3C2C03298E32Aaf4Fd65A8B43911Obresdeconstruccidelcentredeserveisdelasentiudesi2

Avancen a bon ritme les obres de construcció del centre de serveis de La Sentiu de Sió i tot apunta que durant el mes de juliol ja podria estar enllestit. Tot i això, la intenció de l'ajuntament és inaugurar-lo el mes de setembre coincidint amb la Festa Major del municipi.

Així ho ha confirmat a Ràdio Balaguer, l'alcalde de La Sentiu, Josep Torres, que s'ha mostrat molt satisfet per la gran quantitat de serveis que acollirà el nou equipament. El centre acollirà, per exemple, l'espai dels jubilats, una aula per fer cursos, tallers i trobades, un espai per a la perruqueria del municipi; una sala on prestar serveis com els d'un logopeda o un massatgista o un espai de reunió per a les entitats del municipi. Es tracta de serveis tots ells molt demandats pels veïns, molts dels quals d'edat avançada i amb dificultats alguns per poder-se desplaçar fora.

D'altra banda, Josep Torres confia que alguns dels serveis es puguin mancomunar amb altres municipis veïns en col·laboració, per exemple, amb el Consell Comarcal  

El nou equipament s'està construint al parc de la Plana, una urbanització ubicada a la part baixa del municipi on l'ajuntament disposava d'un terreny que no es podia edificar com a residencial i havia de ser destinat a serveis.

El cost total de l'obra és d'uns 380.000 euros i està subvencionada en un 95% pel PUOSC i la resta amb fons municipals.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar