Avui els membres del Col·lectiu Llibertat de Balaguer han visitat el Parlament de Catalunya en una sortida a Barcelona en la que també es visitarà també el Born Centre Cultural i el Fossar de les Moreres entre altres

Per Ràdio Balaguer
888 visites
59Cd8C45227Cf013B1D128Ab180886Ddllibertatparlament
Avui s'ha reunit novament el Col•lectiu Llibertat de Balaguer tot i que la concentració ha estat a 2/4 de 9 del matí a l'estació d'autobusos per du a terme una jornada diferent. 
 
Avui el Col•lectiu s'ha desplaçat fins a Barcelona, on a les 11 del matí han iniciat una visita al Parlament de Catalunya. 
 
Aquesta tarda, després de dinar al Parlament, es visitarà, el Born Centre Cultural, el Fossar de les Moreres i l'exposició '55 urnes per la llibertat', que aquests dies es pot veure al centre Arts Santa Mònica. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar