Avui s'ha reunit novament el Col·lectiu Llibertat de Balaguer en una concentració on s'ha llegit un manifest i una carta d'Oriol Junqueras i s'han estrenat uns fulards identificatius.

Per Ràdio Balaguer
1014 visites
Ee831E777Ae0E5A4Ec811Fdb42167E4551Aaf352B7E54F859Fc413Ba08Da82Fb
Avui s'ha reunit novament el Col•lectiu Llibertat de Balaguer, en una concentració on s'ha llegit el manifest "No callarem" elaborat pel grup i una carta d'Oriol Junqueras, enviada des de la presó com a resposta a un ciutadà de Balaguer. 
 
Com és habitual, la plaça del Mercadal ha estat el punt de trobada on, a més d'aquestes dues lectures, s'han cantat cançons. Avui, a més, s'han afegit dues noves peces al repertori. Es tracta de dues cançons amb lletra adaptada, concretament el tema 'No, no callarem' i una segona anomenada 'Lailara', tema adaptat des de les rondes del vi. 
 
La trobada també ha servit per estrenar el nou fulard identificatiu, una peça de color groc i amb el nom del col•lectiu, que tots els membres han lluït durant la marxa i que lluiran a partir d'ara en totes les concentracions. 
 
El recorregut d'avui ha passat pel centre històric, resseguint el carrer d'Avall, la plaça de Sant Salvador, el carrer Torrent i la plaça del Pou, punts aquests dos darrers on també s'han cantat cançons. 
 
La propera setmana, el col•lectiu es tornarà a reunir, com és habitual, a 2/4 de 12 del migdia a la plaça del Mercadal.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar