Balaguer acabarà els treballs de la Plaça de Sant Domènec aturats la passada legislatura. Demà es porta a aprovació el conveni de col·laboració entre el Departament de Territori i l'INCASÒL per a les obres d'urbanització

Per Ràdio Balaguer
782 visites
6Ac91E370Dde39112D29Df43B6F91306Stdomenecobres
L'ajuntament de Balaguer porta demà a aprovació en el ple ordinari d'aquest mes de juliol el conveni de col•laboració entre el Departament de Territori i l'Institut Català del Sòl per a les obres d'urbanització de la Plaça de Sant Domènec en aplicació de l' % cultural.
 
L'acord garanteix l'acabament dels treballs que l'equip de govern d'ERC va aturar la passada legislatura perquè, segons ha recordat aquest matí el paer en cap de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, en el programa Directe a l'alcaldia de Ràdio Balaguer, no s'estaven complint les directrius de Cultura.
 
Àudio.......
 
El mateix paer explica tot seguit els treballs que manquen per donar l'obra per finalitzada i que calcula que podrien començar d'aquí a uns mesos. Es tracta de la instal•lació d'uns gabions de ferro amb grava, l'adequació de l'enllumenat i una barana a tot el perímetre de la plaça.
 
Àudio....
 
El conveni contempla una aportació per part de l'INCASÒL de 48.000 euros i de 67.000 per part de l'ajuntament.
 
 
Àudios a ràdio a la carta, informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar