Balaguer acollirà aquest diumenge 11 de maig la Trobada Final d'Escoles de Bàsquet, amb la participació de jugadors de tots els clubs de la demarcació de Lleida
Balaguer serà aquest diumenge 11 de maig l'escenari de la gran Trobada Final d'Escoles de Bàsquet de la demarcació de Lleida, una jornada que reunirà nens i nenes de 4 a 12 anys provinents de tots els clubs de la província per compartir una experiència esportiva i formativa al voltant del bàsquet.
Les trobades formen part del programa d'Escoles de Bàsquet impulsat per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), una iniciativa que fomenta l'ensenyament del joc des d'una perspectiva educativa, mitjançant jocs adaptats i amb un fort component didàctic. Durant tota la temporada s'han organitzat un total de 14 trobades arreu del territori, les darreres el 27 d'abril a La Seu d'Urgell i a Torà. La cita de Balaguer tancarà oficialment el calendari.
Per acollir aquesta gran jornada esportiva, l'àrea d'Esports de l'Ajuntament de Balaguer habilitarà el pavelló Inpacsa, amb una desena de pistes en funcionament simultani. Està previst que cada equip disputi almenys dos partits, seguint un quadrant preestablert que permeti una participació equilibrada i dinàmica per a tots els infants.
La jornada s'allargarà fins més enllà de les 4 de la tarda i inclourà també un dinar comunitari i activitats paral·leles relacionades amb el món de l'esport i el lleure. L'acte central amb la participació de tots els jugadors serà a les 12 del migdia.