Balaguer acollirà la II edició de 'Food Explorers de ruta' amb la participació de 22 establiments hostalers de la ciutat

Per Ràdio Balaguer
1760 visites
81B503D3Cd11C01D9D15C9989E063Caefotofoodexperincedefoto2
La marca de cerveses San Miguel, en col•laboració amb l'associació Gastrobar i el suport de l'Ajuntament de Balaguer, ha presentat avui la segona edició de "Food Explorers", una iniciativa que se celebrarà del 25 d'octubre al 4 de novembre a la capital de la Noguera. 
 
En total, 22 establiments d'hostaleria de la ciutat participaran en aquesta segona edició de la Ruta de la Tapa que, sota el nom "Food Explorers", pretén mostrar la qualitat i varietat de l'oferta gastronòmica local. 
 
Gastrobar és una associació que vol promoure la gastronomia i hostaleria de
Balaguer. La formen els restaurants Les Roquetes, Tastet del Reng, Cal Xirricló, La Vermuteria del Mercadal i Cuinats Graells. 
 
Durant els onze dies que dura aquesta Ruta, els 22 establiments que presentaran les seves creacions culinàries són: Bar 1900, Trèvol, Barbar, Tastet del Reng, 7 & 9, Bar BKN, La Garrafeta, Dilema, Germany Burguer, Rúbies, La Vermuteria, Cherri Passtisseria cafeteria, Loana, EI Pecat, Karma, Pessic, Can Miquel, Cal Carles, Barna 31, Les Roquetes, Andreu 2 i Racó Ibèric. 
 
Tots ells estaran assessorats pel xef Pozuelo, amb l'objectiu d'oferir les tendències emergents que barregen la cuina tradicional amb la de fusió. 
 
Els establiments que formen part de la iniciativa oferiran del 25 d'octubre al 4 de novembre una tapa dissenyada expressament per a la ruta, que se servirà amb una cervesa San Miguel per 2,5 euros.
 
Un jurat format per experts puntuarà la presentació, la qualitat, l'elaboració i originalitat de cada tapa i seleccionarà d'entre totes la Millor Tapa 2018. 
 
A més, les tapes també podran valorar-se a través de l'aplicació mòbil
www.estamosdetapas.com, sumant així puntuacions a les creacions en miniatura. La Ruta de la Tapa "Food Explorers" es presenta com una ocasió única per gaudir de la gastronomia local i comprovar el talent culinari que hi ha a Balaguer. 
 
A la presentació d'avui hi ha assistit Jordi Barberà, Gestor de Distribució de San Miguel a Lleida, Joan Pozuelo, xef assessor de 'Food Explorers', Ester Guarné, regidora de Recursos Humans i Empresa de l'ajuntament de Balaguer i Delfí Solsona, representant de Gastrobar. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar