Balaguer acull demà el XXII Campionat Territorial de Bàsquet. Hi participaran més de 200 persones.

Per Ràdio Balaguer
4045 visites
Ba72D3D8F53Dcf7E552B38Ce88Ea9C3Ebasquet

 

Demà dissabte tindrà lloc al Pavelló Firal de Balaguer el XXII Campionat Territorial de Bàsquet de la present temporada 2012-2013. 

El campionat està organitzat per la Federació –ACELL R.T. Lleida amb el suport de l'Ajuntament de Balaguer, el Consell Comarcal de la Noguera, el Consell Català de l'Esport, la Diputació de Lleida, el Club Esportiu L'Estel de Balaguer, la Federació Catalana de Bàsquet R.T. Lleida, el Club Bàsquet Balaguer, la Creu Roja La Noguera i compta també amb la col·laboració de l'Obra Social "La Caixa" i Special Olympics Catalunya. 

S'espera la participació de més 200 persones amb discapacitat intel·lectual de tota la província de Lleida i fins i tot d'Andorra, segons va explicar fa uns dies, en aquests mateixos mricròfons, Álvaro Terreros, coordinador de l'ACELL, la Federació Catalana d'Esports per a Disminuïts Psíquics. 

Tots els participants competiran en diferents categories en funció de les seves capacitats.  Hi haurà la competició de bàsquet  amb reglament  FIBA, que es dividirà en tres nivells en funció de les capacitats intel·lectuals i motrius dels participants; i es faran també les habituals proves individuals i adaptades dividides també en tres categories. En aquest cas, els participants demostraran les seves habilitats individuals amb diferents circuits de conducció, passades i llançaments adaptades al bàsquet. 

El XXII Campionat Territorial de Bàsquet tindrà lloc de les 10h a les 14h al pavelló Inpacsa. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar