Balaguer acull el primer Curs d'iniciació al tennis de taula organitzat pel Club Tennis Taula Balaguer i reconegut per la Universitat de Lleida

Per Ràdio Balaguer
774 visites
Storage

Balaguer acull el primer Curs d'Iniciació al Tennis Taula organitzat pel Club Tennis Taula Balaguer i reconegut per la Universitat de Lleida amb tres crèdits de lliure elecció.

El curs, impartit per les jugadores del Balaguer-Villart Logístic de la Divisió d'Honor, Anna Biscarri i Loredana Raduta, va començar el passat dissabte amb una bona acollida entre els estudiants de la UdL, amb alumnat procedent de diverses titulacions predominant els de la titulació de mestre en l'especialitat d'educació física.

Amb aquest curs, el Club Tennis Taula Balaguer vol contribuir a la formació del professorat que podrà introduir aquest esport, un cop exerceixin com a docents, entre l'alumnat de primària i de secundària, amb especial atenció a la vessant educativa del tennis taula. 

El curs, on s'alternen coneixements teòrics i pràctics d'aquest esport, té una durada de 30 hores distribuïdes en sessions de tres hores els dissabtes al matí fins el proper dia 14 de juny.

Els participants utilitzen les instal·lacions i equipaments del Club Tennis Taula Balaguer al Pavelló del Molí de l'Esquerrà.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar