Balaguer baixa 10 punts en el risc de rebrot, que continua per sobre dels 1.500 punts i és una de les ciutats amb més velocitat de contagi. La Noguera i Lleida continuen en ascens, mentre Catalunya segueix en tendència descendent

Per Ràdio Balaguer
824 visites
6D910B0471D7215051B87Ad8Fa7Be347Coronavirus

Balaguer ha baixat 10 punts en el risc de rebrot segons les últimes dades de Salut. Així i tot, el valor continua sent molt alt i es troba als 1.586 punts, mentre la velocitat de contagi es troba en 1.7, una de les més altres de Catalunya, juntament amb Mollerussa. El percentatge de proves positives segueix sent superior al 17%. 

A la comarca de la Noguera el risc de rebrot puja en 27 punts i supera ja el valor de 1.100. Són 23 els nous positius declarats les últimes 24 hores i ascendeix el percentatge de resultats positius. EL nombre d'hospitalitzats, però, va en descens. 

La regió sanitària de Lleida continua com ahir marcant un nou ascens del risc de rebrot, tot i que moderat. La velocitat de contagi puja fins un valor de 1. El nombre de pacients hospitalitzats continua en augment a Lleida, tot i que el nombre dels que necessiten fer ús de la UCI es manté estable. La regió del Pirineu, en canvi, baixa en tots els indicadors. 

A nivell de la mitjana de Catalunya, el risc de rebrot baixa 8 punts més en les últimes 24 hores i se situa en els 731. La velocitat de propagació també baixa i la incidència a 14 dies baixa per primer cop molt lleugerament. També s'ha notat un descens en el nombre d'ingressats als hospitals. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar