Balaguer celebra aquest dissabte el quart mercat setmanal amb parades exclusivament d'alimentació a la plaça del Mercadal
Balaguer celebra aquest dissabte el quart mercat setmanal amb parades exclusivament d'alimentació a la plaça del Mercadal.
La ciutat continua apostant, doncs, a diferència d'altres poblacions que han suprimit aquest tipus de mercats, per facilitar la compra de fruita i verdura directament al pagès.
En aquest sentit, el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, va reiterar aquest divendres que "és més segur comprar en un mercat a l'aire lliure que no pas en un supermercat".
Pel paer, que assegura no entendre perquè altres ciutats han suspès aquests mercats, és prioritari garantir el subministrament d'aliments de qualitat a la ciutadania sempre, és clar, complint totes les mesures de seguretat i higiene.