Balaguer celebra aquest dissabte la 6a Cursa del foc. S'espera la participació de 400 corredors.

Per Ràdio Balaguer
663 visites
950Da60Ca979B3482604671A20Fc3A23Cursadelfoc
Balaguer celebra demà dissabte la 6a Cursa del foc, una activitat que està adherida al Pla de salut i esport que porta la regidoria d'Esports de l'Ajuntament i que dóna el tret de sortida a les activitats d'estiu a la ciutat.
 
Aquesta cursa, des dels seus orígens ha estat solidària. En les primeres edicions amb la recollida d'aliments i en les darreres amb una repercussió directa en favor dels equipaments i mobiliari urbà de la ciutat, com el gronxador adaptat que es va instal•lar a l'Estel o el parc per a gent de la tercera edat que es va instal•lar en l'última edició. 
 
La cursa, que començarà a les 21.45 h, continua buscant la participació del màxim de població possible i per això ofereix dues modalitats: una de 4 km, per caminar i recórrer les principals artèries vials de Balaguer, entre elles, algunes del Centre Històric, i la de 7,5 km, per als amants del running amb un circuit atractiu i ràpid de cobrir. 
 
Les inscripcions es poden formalitzar online a la web d'esports esports.balaguer.cat fins a un quart de vuit d'aquest vespre o demà mateix, abans de la sortida de la cursa.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar