Balaguer celebra el proper cap de setmana una nova edició de Fira Q, un certamen innovador, amb la participació aquest any de tot el comerç de la ciutat L'alcalde, Josep Maria Roigé, ha definit el certamen com una fira de sensacions i més intangibles.
Balaguer celebrarà el proper cap de setmana una nova edició de Fira Q, un certamen innovador, amb la participació aquest any de tot el comerç de la ciutat, segons ha explicat l'alcalde Josep Maria Roigé, que ha definit el certamen com una fira de sensacions i més intangibles.
Àudio
El comerç balaguerí es donarà a conèixer amb diverses i variades accions promocionals durant els dos dies de la Fira.
Àudio
Entre les altres novetats de Fira Q destaca també aquest any la promoció del sector turístic i del món cultural de Balaguer. L'alcade Josep Maria Roigé ha explicat perquè en aquesta edició s'ha decidit apostar també per aquests dos sectors.
Àudio
En el marc de Fira Q es continuarà celebrant la Jornada Tècnica de la mel, que enguany tractarà sobre les necessitats nutricionals de les abelles.
El certamen es complementarà amb l'espai Aula Cuina Q, on tindran lloc l'elaboració de diferents plats, degustacions i tallers; hi haurà també l'Espai Infantil "El petit xef" i l'Espai Gastronòmic "Aliments del territori i tu" de la Diputació de Lleida.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=4172